fredag 2. januar 2015

GODT NYTTÅR ALLA I HOPAN!!

Heia :D

Bare for å gjøre meg selv enda litt mer språkforvirret, hvorfor ikke kaste litt svensk oppi det hele, haha!

Så... 2015 er her... Jeg blir 18 i år og dagen idag har bestått av å lage gigabobler med hubba bubba tyggis og blåse såpebobler som vmor ga meg... Hvem har gitt kroppen min lov til å bli 18 når hjernen min sluttet å utvikle seg når jeg fylte 7 og kosten min besto av lollipopis og gamle påskeegg jeg fant helt bakerst i skapet? JEG ER IKKE VOKSEN OG ER IKKE KLAR FOR Å SLUTTE Å GÅ I MICKEY MUS ONESIEN MIN OG DIGGE MED NÅR  MGPJUNIOR ER PÅ. Som du kanskje forstår sitter jeg her og har en liten midlifes crises... For en start på 2015!!!

Okey, over fra min emosjonelle breakdown til den siste uken... Har faktisk vært en helt toppers uke! Har fått endel spørsmål hvordan det går med hjemmelengsel og sånt, og det går helt supert. Var egentlig som forventet, at det mer eller mindre skulle forsvinne etter nyttår. Har enda over halvparten av året igjen, og vet ikke helt hvordan det får meg til å føle meg. Er egentlig ganske klar for å reise hjem nå, for føler at jeg har opplevd det meste allerede (selv om det jo er langt fra sannheten med for eksempel prom og tenerife til å se frem til) og kjenner at jeg faktisk bare er litt lei av at alt rundt meg er på engelsk. Vet at det høres veldig ut som hjemmelengsel, men det er det ikke. Er vanskelig å forklare, men er bare litt lei av alt og er ikke klar for skolen igjen. Tror ikke det har noe med å gjøre at jeg er her, er bare rett og slett litt giddaløs. Er i godt humør og sånt men samtidig litt sånn ugh... Åhh klarer ikke å forklare dette bra... Å være tenåring er forvirrende.

Ben hadde en liten filmkveld hos seg på mandag hvor vi så Bridesmaids (den filmen er så gull herregud!!), The Devil wears Prada og Mean Girls. Begynte med kun meg, Lucy, Connor og Ben men etterhvert kom også Hayley, Kelly og Matthew. Matthew kjørte oss alle til Loanhead etterpå så vi fikk alle kjøpt oss en chippy (det man kaller pommes frites fra en takeout plass her) før han kjørte oss alle hjem. Er slike kvelder jeg uten tvil kommer til å savne når jeg drar hjem, når vi bare ler, kaster popkorn på hverandre og krangler om hvem som har shootgun.

Dette skjer HVER GANG Ben kommer i nærheten av telefonen min... Smh

De er bra søt då <3

På tirsdag kveld tok Raini meg med på et fakkeltog som er i byen hvert år for å feire det nye året som kommer. Vi møtte noen venner av henne der, gikk i fakkeltoget (uten fakkel men men) ned til Princes Street for å så gå rundt i Winter Wonderland. Jeg fikk også endelig (!!!) tatt Starflyer, en karussel kinda thing som jeg ha hatt lyst til å dra på i evigheter. Var så mye skumlere enn jeg hadde trodd og var helt livredd, for var helt latterlig høyt oppe. Ifjor ble også et av setene ødelagt mens det var i luften (heldigvis satt ingen i den akkurat da) så det hadde jeg jo også i bakhodet hele tiden. Overlevde heldigvis, og pustet uten tvil lettet ut når jeg satt på bakken igjen.

Helt fremst var det folk utkledd som vikinger!

Så mange folk :D

Fine, fine byen <3<3



Starflyer nedenfra!

Også var den siste dagen i året allerede her. Siden hele vår vennegjeng suger på å planlegge, laget vi ikke planer før selve nyttårsdagen. Endte med at vi alle kunne komme til Rachel, så jeg fikset meg før Regine og Lucy kom til meg og vi dro sammen til henne i Penicuik. Hadde jo egentlig litt lyst til å dra til Edinburgh for å se gatefesten og det store fyrverkeriet, men vet at det ville ha blitt kaldt, dyrt, vått og veldig mye stress, så er egentlig glad jeg ikke gjorde det! Hadde en kjempekoselig kveld hos Rachel med nesten hele Tenerifegjengen (det navnet er så cringeworthy ugh) med mye dansing og musikk.

Snuppa mi!

Lucy, meg og Rachel!

MATTY P <3

Brukte selfiensticken til Kelly hahaha! Regine, meg, kjæresten til Kelly og Kelly, Rachel, Matthew, Lucy og Hayley <3

Mine fine!!

Igår hadde verdens beste Raini bursdag, så måtte dra meg ut av sengen litt på 2 for å gjøre meg reprensentabel fordi hele familien skulle komme over. Kommer kjempegodt overens med hele den søte lille familien som har tatt meg imot som deres egen datter, så ble en artig kveld!

Som sagt så har dagen idag gått med i å blåse såpebobler og tørke mine salte tårer med mattelekser som må være gjort til tirsdag... Haha, neida, klarer meg helt fint i matten men er enda ikke vant med lekser i ferien ugh. HVORFOR HETER DET FERIE NÅR DET IKKE ER DET???

Dagens achievment *stolt*

På grunn av stor søvnmangel (å være oppe til 4 får å så bli vekt halv 12 er mer eller mindre tortur mener jeg da) tror jeg at jeg må i seng litt tidligere idag, også fordi jeg må opp rundt 10 imorgen (pray for me) for skal ligge hos beste Lina som jeg skal møte i byen kl. 3! Gleder meg allerede så masse til å se den skjønne jenta igjen <3

Okey... Tror det var det for denne gangen! Skal se om jeg får presset inn et innlegg for skolen starter igjen, men lover ingenting.

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar