lørdag 15. november 2014

Lite livstegn

Heia :D

Nesten en uke siden sist... Wow jeg suger... Jaja, bedre sent enn aldri sant?

Grunnen til at jeg ikke har blogget denne uken er rett og slett fordi det nesten ikke har skjedd noe som helst. Har hatt skole som vanlig hele uken, og bortsett fra at jeg besto (ikke med glans, men besto ihvertfall) prøven i Modern Studies og at jeg glemte korøvingen på torsdag, skjedde det ikke særlig mye annet. På onsdag tok snille vmor meg ut på en litt forsinket bursdagsmiddag og på fredag fikk jeg også endelig (!!) klippet håret mitt igjen. Begynte å bli altfor "langt" igjen, så nå har jeg det faktisk enda kortere enn det jeg hadde det da jeg var forrige gang, men det er såå deilig og mye enklere :D

Rachel hadde også bursdag på onsdag, og hun og Mark feiret bursdagen hjemme hos dem igår. Hadde en skikkelig bra kveld, hele Tenerife gjengen kom og en del andre folk fra skolen. Har ikke så mange bilder for jeg ser skikkelig fæl ut på 94% av de, men noen ordentlige har jeg :)


Meg og Ben <3

Ben og bursdagsbarnet

Idag dro jeg, Ben, Kelly og Lucy på butikken og på McDonalds og bare chillet og snakket og lo om alt som skjedde igår! Skulle egentlig gjøre lekser, rydde rommet og poste dette innlegget sånn 5 timer siden, men det skjedde da ikke. Jaja, vi har alltids imorgen, haha!

Imorgen må jeg dra inntil byen, for viss jeg vil at julepakkene skal komme frem i tide må jeg nesten begynne å sende dem snart. Har også endel bursdagspenger å bruke, så må kjøpe meg noen nye klær. Har nesten ikke kjøpt noen klær i det hele tatt siden jeg kom hit og er drittlei av alt det jeg tok med hjemmefra, så gleder meg å endelig fornye garderoben min litt igjen!

Gleder meg skikkelig masse til neste uke FOR DEN TREDJE  HUNGER GAMES KOMMER UT OG JEG SKAL SE DEN PÅ PREMIERE KVELDEN!!!!Ahhh, har ventet på denne filmen siden jeg så forrige ifjor, og er sååå spent herregud! Hadde selvfølgelig ikke lyst til å gå alene så spurte et par stykker, og det endte med at jeg bestilte billetter for 8 stykker, så det blir koselig :D

Leste nettopp gjennom dette innlegget, og det er jo ufattelig kjedelig... Beklager at du brukte 10min av din dag på å lese dette, 10min du ikke for tilbake... Sorry ass! Skal skjerpe og poste litt mer spennende ting fremover :D

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar