lørdag 29. november 2014

Har ikke kreativitet til å finne på en tittel

Heia :D

Først og fremst... Wow! Er helt sjokka og overrasket over for mye positiv respons jeg fikk etter det forrige innlegget mitt. Nesten 500 klikket seg inn på bloggen, fikk utallige meldinger på facebook og til og med endel mails. Hadde aldri forventet så mange positive tilbakemeldinger, og ikke minst så fikk jeg ikke en eneste negativ kommentar. Det viser jo bare hvor langt vi er kommet til å akseptere og elske hverandre sånn som vi er. Så tusen takk, setter ufattelig pris på alle snille ordene jeg fikk <3

Takker Gud og litt forskjellig at denne uken endelig er over, for har hatt verdens verste forkjølelse. Begynte smått i begynnelsen av uka, men var helt ødelagt på onsdag, så dro hjem før lunsj. Lå i sengen og drakk sånn ca. 3 liter te og så på glee i mange timer. Var uten tvil akkuart det jeg trengte! Mistet stemmen på torsdag, men tvang meg selv til å dra til korøvelsen i lunsjen, for konserten er bare 2 uker unna. Siden jeg tok så smarte livsvalg var jeg enda verre på fredag, men hadde jo heldigvis bare en halv skoledag. Måtte dessverre inn til Edinburgh (på black friday ffs!!! ba jo nesten om å bli most av folkemassene)  for å ENDELIG fikse abonnemente mitt på telefonen. Kjenner nesten alle som jobber på vodafone butikken nå for har vært der så latterlig mange ganger, og ble i ekstase når jeg fikk min favoritt fyr som faktisk var han som fikset det nye simkortet til meg i begynnelsen, altså over 3 månender siden, og han husket meg faktisk. Skal si deg, det hele var ganske romantisk hahaha! Hadde en lang prat om livet og alt ;) Gud, jeg er ensom... Jaja, fikk kjøpt meg noen digge røde hæler, so who's the real winner here?

Denne uken flyttet også min vsøster Raini tilbake inn hos oss pga. litt forskjellig, så vi gjorde spiserommet tilbake til et soverom med tanke på at jeg har rommet hun ellers ville ha sovet i. Er skikkelig koselig å være flere i huset faktisk, og nå har jeg noen å bitche over vmor med haha! Neida, elsker henne men er fortsatt morsomt å gjøre litt narr av henne av og til. Idag skulle Raini prøve ut et tyrkisk bad et stykke unna her med en venninne og bare spurte om jeg ville være med. Ble skikkelig overrasket, for hun er tross alt 10 år eldre enn meg og hadde ikke forventet at hun ville ha meg med, men sa selvfølgelig ja. Hadde det skikkelig koselig, og var skikkelig deilig å bare slappe av. Badet var ved stranden i Portobello, hvor jeg faktisk har vært to ganger før med Matthew, men aldri mens det har vært lyst ute, så var skikkelig rart å fint å endelig se den i dagslys. Såå mye større enn jeg hadde sett for meg.




Ugh, dette bilde er altfor clichè, men liker det av en eller annen grunn. Raini er fotograf, så hun bare ber meg om å posere overalt, og det er ganske koselig å ha slike bilder synes jeg :D

Liten kaffebil <3

<3

Selve badet (kan vell ikke akkurat kalle det et bad med tanke på at det ikke hadde et basseng i det hele tatt) besto av et steaming room, forskjellige rom med liggestoler hvor man kunne slappe av og et lite iskaldt basseng (veldig som havet hjemme) som man skulle hoppe inn i etter badstuen. Var helt fantastisk å bare slappe av, snakke med Raini og Jenny og bare kose oss. Etterpå kunne jeg for første gangen på ei uke lukte noe, for nesen har jo vært helt tett, og nå føler jeg meg bedre enn på lenge :D Etterpå dro vi til en restaurant og spiste nachos til middag og kjøpte oss også iskrem, for det er tydeligvis en ting man må gjøre i Portobello. Vi ville allerhelst bare ta en liten nap etter det, men kom oss på en aller annen måte hjem! Planen for resten av kvelden er xfactor og lytte på festen naboene har, for er ikke lørdag uten dem, haha :D

Idag fant jeg også uten at de ikke har adventslys her, noe som overrasket meg skikkelig, for trodde at det var noe som alle i Europa gjorde. Ble faktisk skikkelig skuffet, for er jo ikke advent uten, så skal dra på butikken imorgen for å kjøpe noen stearinlys og en adventskalender, for det har jeg også helt glemt av!

Snakkes!

-Leona Charlotte                                                                                                                                                                                                                                                                                                              

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar