onsdag 3. desember 2014

Hjemmelengsel og bursdag

Heia :D

Desember allerede... Ganske sjokket over at jeg allerede nesten er halvveis i utvekslingsåret mitt, samtidig som det føles som om jeg har vært her i år og år. 

På søndag var 1. Advent, og jeg fant som sagt ikke ut før på lørdag at dette ikke er noe man feier her. Ingen lys, sang eller koselig familiefrokost. Var litt trist om morgenen for jeg satt og sang og tente lys alene mens jeg spiste frokost med Raini, så facetimet med mamma, pappa og lillebror senere. Da bare kom tårene, og akkurat da var det helt ærlig ganske fælt å være langt unna fra alt som er nært og kjært!

Dagen ble heldigvis mye bedre for Ben hadde en konsert med rockkoret han er  med i den kvelden, og jeg dro for å støtte han. Ble skikkelig overrasket hvor flink de alle var, og bare det å se han på scenen lyste opp dagen min <3 Kjente nesten alle sangene i tillegg, så nynnet med og danset når de fikk oss i publikum til å stå opp å være med :)



Ben helt til venstre :)

Snille vmor kjøpte meg og Raini fine adventskalendere, og i tillegg kjøpte mamma min favoritt kinderkalender på amazon og sendte den til meg, så 1. desember var helt toppers.

Mine adventskalendere og min triste lille adventskrans haha!


Connor, kjæresten til Ben, og Ben på mandag under LGBT meeting i lunsjen :) (soz guys, but this is what happens when you steal my phone <3)

Himmelen så ut som den var i flammer på tirsdag! 

Dagen idag begynte med at jeg forsov meg med 1 1/2 time, måtte springe til bussen og siden det var aller første dagen med frost så fant jeg selvfølgelig den ene isflekken på veien, sklei på den og skrapet opp kneet. Dagen sluttet heldigvis bedre enn den begynte, for vmor har bursdag idag så jeg, hun, Raini, vfar, Rikki og kjæresten hennes dro ut på en skikkelig fancy middag. Vmor likte gaven jeg kjøpte henne (et treskilt der det sto: "it's the dogs house, I only pay the mortgage" fordi hun absolutt forguder lille store Max) og maten var helt toppers.


Raini og meg ikveld <3 (ja vi fikk alle små kroner som vi satt med hele kvelden)

Neste helg skal skolen ha en julekonsert, og jeg er med i koret. Vi har hatt noen øvelser i lunsjen, men imorgen begynner vi for real, for konserten er allerede om ei uke :) Gleder meg såå masse ahhh!!

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar