fredag 19. september 2014

TGIF

Heia :D

Har ikke blogget den siste uken, både fordi blogglysten og formen ikke har vært helt på topp og fordi det er skjedd en del ting som gjorde at jeg egentlig ikke hadde lyst til å gjøre noe i det hele tatt... Har det mye bedre nå, så er ingenting å bekymre seg over! 

Vfar Ray hadde bursdag på fredag men siden vmor var borte nesten hele helgen, feiret vi den ikke før på søndag. Vi gikk alle ut og spiste en fin middag, jeg, vmor, vfar, vsøstrene mine Rikki og Raini og deres kjærester :D

Fra venstre: Vmor Robin, Paul (kjæresten til Raini), Daniel (kjæresten til Rikki), Rikki, Raini, meg og vfar!

På mandag hadde vi fri fra skolen, så Regine kom en liten tur fra til meg fra Mayfield. Vi bare lå i sengen, snakket (norsk <3<3) og koset oss! På tirsdag slo forkjølelsen inn for fullt (var dommed til å få den, for halve skolen har den) med sår hals, tett nese, hodepine og alt det der. Hadde også en del skolearbeid men absolut null energi til å gjøre noe. (TGIF right? Det betyr thank god it's friday mamma, pappa og onkel) Var derfor ekstra godt å få både postkort fra pappa som var en liten tur i Tyskland og ENDELIG få bøkerne jeg bestilte i juli fra USA, og som kom frem hjemme i Norge ca. 2 uker siden. (Tok faktisk akkurat to uker for pakken å komme frem) Det er bøkerne som Chris Colfer (Kurt fra Glee) har skrevet. De heter The Land Of Stories, som handler om tvillingene Alex og Conner som havner i en eventyrverden pga en bok og må kjempe mot de onde for å komme seg hjem. På veien møter de mange kjente dinseyfigurer og opplever litt forskjellig! Klarer ikke å vente med å begynne å lese dem!!

Alle tre bøkerne! Det kommer en nr.4 til neste år og kanskjeee en nr. 5

Den siste boka, som kom ut nå i Juli, kjøpte jeg signert av han! Begynte nesten å gråte når jeg hadde den i handa for første gang :') Bare tanken på at han har tatt på den får meg til å smile. Patetisk, jeg vet, men han er mitt nr. 1 mancrush så!


Sofie hadde bursdag på torsdag, så noen hadde kjøpt en kake på butikken, vi sang bursdagsang og alle fikk partyhatter!

Søte Ben som er excited over kake! (Han er en av de to guttene som blir med til Tenerife)

<3

Idag hadde vi som vanlig halv dag og etter det dro jeg og Matthew på treningssenteret (er bare et lite rom med ett par apparater, så kan vell egentlig ikke kalle det et senter, haha!) her på skolen! Var skikkelig godt å endelig begynne å trene igjen (sommerkroppen 2015 here I come) særlig når jeg har kjøpt meg nytt treningstøy :) Selv om kroppen min er helt gele akkurat nå, skal jeg uten tvil fortsette med dette! Er også motiverende å gjøre dette sammen med Matthew, for vi motiverer hverandre!

Imorgen drar jeg og vmor i bursdag (har faktisk ikke vært ei helg hvor vi ikke har vært i en bursdag eller bryllup) hos en kompis som blir 50. Vi skulle egentlig overnatte i telt der fra lørdag til søndag, men været er så ustabilt så vi drar hjem igjen imorgen kveld. Ellers har jeg ikke mange planer for helgen. Skal sikkert gjøre noe med Matthew på søndag, vi får se :)

Hadde ganske mye å skrive om, så har sikkert glemt halvparten menmen...

Snakkes!

-Leona Charlotte 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar