fredag 31. oktober 2014

Happy Halloween!

Heia :D

ENDELIG FREDAG!! Happy Halloween alle sammen!!
Klarte på en eller annen måte å overleve nok en uke på skolen, så applauder for meg. Uff, høres ut som jeg har det skikkelig fælt og skolen er jævlig, men det er den altså ikke! Er bare det at det er SKOLE... Men nå er det fredag og skolen kan glemmes til mandag (egentlig ikke, for har en prøve i Modern Studies på mandag...*crying*) Jaja, den tid, den sorg!

Idag skal jeg bare kose meg og feire Halloween :D Har vært en del styr og krangling med hvor vi skal være og hva vi skal gjøre, men ble endelig enig på onsdag. Vi drar alle sammen til Penicuik og lager et lite bål i skogen og skal bare kose oss. Planen var egentlig at det bare skulle være et par stykker, men sånn som det ser ut nå blir vi rundt 20, de fleste er andre fra skolen! Jaja, the more the merrier. Nesten ingen av oss gidder å kle oss ut, vi er bare for late, men blir sikkert noen i kostyme. Gleder meg skikkelig, for de siste par årene har jeg gjort nada på Halloween, så blir gøy å feire litt igjen :) Selv om Halloween her ikke er i nærheten så stort som det er i USA, er det fortsatt en del større enn hjemme, og mer eller mindre skal på en eller annen fest. Gonna be banter!!


Vmor hadde fri idag, så når jeg kom hjem så sa hun bare at jeg skulle ta og spise doughnutsene på kjøkkenet. Jeg hadde forventet noen vanlige kjøpedougnuts man for kjøpt på ASDA, men neida!! Hun hadde tratt og kjøpt verdens aller beste Krispy Kreme doughnuts. Det er en kjede fra USA (tror jeg har forklart det før) SOM. LAGER. VERDENS. BESTE. DOUGHNUTS. PUNKTUM. Så om noen var i tvil før hvem som har tidenes beste vmor, tror jeg ikke det skal være noe tvil lengre!

Wow...skrev nettopp et helt avsnitt om doughnuts... Viser hvor lite jeg har å skrive om, haha!
Tror vi bare avslutter her, så snakkes vi over helgen, viss ikke før :D

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar