onsdag 13. august 2014

ENDELIG

ENDELIG ER DET MIN TUR!!

Denne dagen har jeg sett frem i år allerede og endelig er den her. MITT EVENTYR BEGYNNER :D Husker at jeg snakket med andre jenter i klassen forrige tirsdag som skulle dra dagen etterpå, altså akkurat en uke før meg, og ble enda mer utålmodig og spent når folk som jeg kjenner drar ut i verden mens jeg fortsatt sitter igjen i lille gråe Norge. De sa til meg at denne uken kom til å gå forbi på et blunk og før jeg vet ordet av det sitter jeg også på flyet. Trodde ikke på dem da, for det var jo lett for dem å si som skulle dra neste dag, men herregud de hadde så rett! Plutselig er dagen her og jeg har ikke peiling på hva jeg har gjort den siste uken. 

Jeg sov helt ok inatt. Sovnet rundt to og våknet 5 og 8 før jeg sto opp kl 9, men sov mer enn jeg hadde trodd jeg kom til å gjøre. Tror enda ikke helt det har gått opp for meg at dette var den siste natta hjemme på ei god stund!

Kofferten og håndbagasjen er helt ferdig pakket, og skriver nå bare ut de siste forsikringspapirene som jeg fant ut at jeg burde ha med. Hvorfor gjøre ting før når du kan gjøre dem i siste liten, haha! Er nå ca en time til jeg drar på flyplassen, og jeg er så klar som jeg kan bli. Skal se om jeg får postet noe i kveld også :D


Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar