torsdag 21. august 2014

Rommet mitt

Heia :D

Har endelig fått tatt noen fornuftige bilder av rommet mitt der det faktisk ser noenlunde ok ut og lyset ikke er altfor dårlig

Slik ser det ut når man kommer inn døren. Klesskapet er det samme jeg hadde hjemme for noen år siden og som lillebror har nå, så det fikk meg til å føle meg mye mer hjemme med en gang!

Prøvde å re opp sengen hahaha! Men ja det er sengen og stereoannlegget bakom. Treet på veggen har vmor malet selv!

Tven og en liten kommode, alt matchende i lilla :D

Har veldig lyst til å gjøre noe med den veggen, for den er så tom, men det er mur så kan ikke akkurat spikre noe i det og malingen flasser av viss jeg skal teipe noe på det så det får bare være sånn!

Teipet noen av bildene jeg tok med meg hjemmefra på skapet slik at rommet skulle bli litt mer personlig og slik at jeg har noe å se på når jeg legger meg. Det er utentvil favorittdelen min på rommet, er så koselig å bare se på dem å tenke på minnene bak bildene :D Har blant annet vennene mine hjemmefra, Sara, mamma, pappa, lillebror, gudmor, hunden min Pia, søskenbarna mine, onkel og bestemor!

Telyskoppen (?) som jeg fikk hos familien før jeg dro og kalenderen jeg tok med hjemmefra som jeg fikk hos bestemor til jul! Utsikten fra vinduet er til bakhagen (norske ordet for backyard anyone?)

Alle skoene jeg tok med meg hjemmefra. Kommer sikkert til å bli mange flere etterhvert, for av de er det bare de svarte tøyskoene jeg har lov til å bruke på skolen, og kommer ikke til å gidde å bruke samme par sko på skolen i 10 måneder, så trenger flere!!

Men nå må tilbake til å lære meg å knyte slips, det er sååå vanskelig og begynner og bli dritlei!

Snakkes!

-Leona Charlotte






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar