tirsdag 12. august 2014

Siste natt i egen seng...

Heia :D

Da er det under 24 timer til jeg sitter på flyet på vei til Oslo. Drar som sagt først herifra til Bodø, også videre til Oslo for å være ei natt på hotellet, opp klokken 5 og videre til Stockholm også med flyet til Edinburgh. Til sammen 4 fly på under 24 timer, men skal nok gå greit. Har flydd en del før med tanke på at jeg drar til Tyskland 2 ganger årlig, og har god tid mellom flyene så er ikke så veldig bekymret. 

Idag har jeg pakket de siste tingene ned i kofferten, gjort klar håndbagasjen og slikt, før jeg møtte alle mine venninner på restaurant (skrives det sånn?). Det er i sånne stunder at man merker hvor mange venner man har, og hvor mange som kommer til å savne deg. Fikk pakker, sjokolade og søte brev. Er så ufattelig glad jeg har så mange rundt meg som støtter meg og som jeg vet jeg kan stole på uansett!

Etter det dro jeg, Regine (regineholst.blogspot.no), Hilde, Jenni og Hanna til Hilde, slik at vi kunne ha en litt mer "intim" avslutning, med bare oss 5. Koste oss mye, og merket så godt hvor mye jeg kommer til å savne slike jentekvelder. Når du går i samme klasse med folk, sitter sammen med dem hvert friminutt og fritime, og møtes om ettermiddag og i helgene, blir det veldig rart å ikke kunne se dem på nesten et år plutselig. Bortsett fra Regine, som også drar til Skottland og som kun bor noen km fra Edinburgh (helt tilfeldig at vi havnet så nært) sånn som jeg. Vi har planer om å møtes på min bursdag, i juletiden, og hennes bursdag. Tviler på at vi kommer til å være så mye sammen, for vi skal jo begge prøve å få oss nye liv og venner der borte og ikke være avhengig av hverandre. 

Tok en del bilde, men 90% av bildene er bare tull og grimaser, slik som det blir når 5 jenter skal prøve å ta fornuftige bilder.

Fra venstre: Miriam, Ida Mari, Marita, Hilde, Hanna, Regine, Malene, Kristina, Runa, (Rebekka satt på den tomme stolen men måtte dra), Guro og Jenni

Regine, Hanna og Jenni som ligger klemt


Jenni, meg, Hanna, Hilde og Regine


CUDDLES

Hilde og meg


Avskjeden ble ikke så tung heldigvis, for jeg er så spent at jeg ikke helt klarer å være lei meg. Men regner med at morgendagen blir tyngre, for skal si hadet til Hanna, Hilde, Jenni, Rebekka, Ida Mari, Miriam og selvølgelig mamma, lillebror og pappa da, som alle skal være med på flyplassen. Kan hende det blir noen tårer!

Trodde at jeg skulle være mye mer oppspilt og nervøs og at ikke kom til å få sove på ei stund, men merker allerede at jeg er kjempetrøtt, og klokka er ikke 11 engang! Håper hvertfall at jeg får litt søvn inatt med tanke på at det blir lite i morgen så, god natt :D

Snakkes!

-Leona Charlotte







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar