mandag 4. august 2014

Tanker

Heia :D

Jeg har mye tanker og følelser om eventyret som ligger foran meg, så hvorfor ikke bare dele dem her.
Først og fremst er jeg spent. Spent på om flyturen kommer til å gå bra, hvordan de andre utvekslingstudentene kommer til å være når jeg kommer frem til Edinburgh, hvordan Soft Landing Campen blir og sist men ikke minst hvordan vmor er, rommet mitt ser ut osv. Kjenner at jeg er ufattelig klar til å dra nå (bortsett fra at det eneste jeg har pakket er bikini, to kjoler og vinterjakken min) og reise ut i verden.

Er veldig glad at jeg er på det stadiet nå at jeg nesten bare gleder meg (litt nervøsitet er vell bare bra) for de siste ukene har vært veldig opp og ned. Mange av mine venner har vært borte, er så typisk at når jeg kommer hjem så drar alle, så har hatt altfor mye tid til å tenke. Stresset meg selv veldig opp over småting som at skolen i Skottland ikke svarte på mailen min med en gang, og at jeg følte at jeg ikke hadde kontroll over noe og slike ting. Ble plutselig så usikker hvorfor jeg gjør dette, og om jeg i det hele tatt kommer til å klare det. Fikk gråtet ut alle bekymringene og snakket litt med mamma om det, og det hjalp mye. Det at mine foreldre har så stor tro på meg gjør at jeg tviler mindre og mindre på meg selv. Men etter det har det som sagt bare gått oppover. Nå føler jeg at jeg er klar, har lagt planer om hva jeg skal gjorde den sisten uken her hjemme, vet mer eller mindre hva jeg skal pakke, og har ellers ingen bekymringer.

Skal til frisøren imorgen for å farge håret mitt som jeg gjør hvert år rett før skolen begynner. Håret mitt blir alltid skikkelig lyst om sommeren, og kan ikke fordra det. Synes ikke det passer meg og føler at håret får et grønt/gul skjær som gjør meg gal!! Skal ellers bare dra til fotobutikken og få printet ut noen (100) bilder som jeg skal ta med som jeg kan vise vmor og henge opp på veggen i det nye rommet mitt.

Uff, dette ble et ganske så rotete innlegg, men følte bare for å skrevet ned noen tanker

Snakkes!

-Leona Charlotte

(Og ja, jeg er klar over at skriften i innleggene er forskjellige, men det er fordi jeg har kopiert noen av dem fra min gamle blogg og får ikke til å forandre dem så det får bare være. Dette er slik innleggene fremfor kommer til å se ut med tanke på skrift og sånt)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar