fredag 15. august 2014

Soft Landing Camp - Day 1 Del 2

Heia :D

Er endelig kommet tilbake til hostelet etter en laaaang og fantastisk dag! Etter chilletimen vi fikk i ettermiddag, gikk vi rundt i byen og opp på en topp slik at vi hadde helt fantastisk utsikt over hele byen fra alle kanter! Paul gikk rundt og forklarte og fortalte oss om bygninger, bydeler og historien. Etter noen timer i byen gikk vi til en liten, men stappfull restaurant hvor vi endelig kunne sette oss ned og slappe og få i oss et mer eller mindre normalt måltid (fish n chips) etter å bare ha spist drit hele dagen! (Lunsjen var helt ok, besto av sjokoladekjeks, rosiner, potetgull, skikkelig amerikansk toast og faktisk et eple!) 

Det jeg hadde gruet meg aller mest til, nemlig det å snakke engelsk, går sååå mye bedre enn jeg hadde trodd. Er overrasket over hvor mye jeg faktisk kan! Stammer og stopper opp en del selvfølgelig og må tenke mye mer før jeg snakker, men er mye lettere enn jeg hadde forestilt meg :D

I morgen er det opp litt før 8, også ut i byen kl 9 for å så ha et par møter senere hvor vi får litt mer informasjon om året som kommer!

Tok ikke så mange bilder, vil heller nyte tiden med de andre. Skal jo tilbake hit med vmor senest neste helg så skal ta flere bilder da :)





Viktig viktig!!

Se mamma!!!

Drosjene her <3


En stykk sliten og utsultet meg




Nå venter senga <3<3

Snakkes!

-Leona Charlotte













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar