fredag 1. august 2014

Ikke lenge igjen nå

Heia :D

Nå er det akkurat under 2 uker til jeg drar hjemmefra (AHHH!!) Jeg drar herifra den 13. August. Jeg tar flyet til Bodø også videre til Oslo. Der skal jeg overnatte på hotellet får å så fly tidlig (altfor tidlig) til Stockholm. Der kommer jeg til å møte Lina ( http://linaiskottland.tumblr.com/ ) som jeg drar videre sammen med til Edinburgh, Skottland. Min underorganisasjon som jeg har valgt er ETS og jeg, sammen med mange andre utvekslingstudenter fra hele verden, skal på Soft Landing Camp der. Den varer fra torsdagen jeg ankommer til lørdagen. Vi skal blant annet besøke Fringe Festivalen som er i Edinburgh hele August, oppleve byen og ha flere møter der vi får informasjon og lærer litt om hvordan de neste 10 månene kommer til å bli.

Jeg fikk vertsfamilie når jeg var i Tyskland i sommerferien i slutten av Juni. Jeg skal bo hos ei koselig dame på 52 år som heter Robin. Hun bor sammen med hunden sin og hun har 2 døtre som er flyttet ut. Hun bor 12km fra Edinburgh på et lite tettsted med 6000 innbyggere som heter Loanhead. Jeg har snakket en del med henne over mail, og vi har sendt bilder frem og tilbake. Jeg skal spørre henne om jeg kan legge ut noen av dem her, men regner uansett med at det kommer til å komme bilder av henne etterhvert uansett. Hun virker veldig kul, artig og aktiv. Hun har allerede planlagt å ta meg med på Fringe Festivalen og vi skal også mest sannsynlig på en liten campingtur. Tror vi to kommer til å få det helt fantastisk :D

Har allerede kjøpt gave til henne, har sagt hadet til de aller fleste bortsett fra mine nærmeste venner og familien selvfølgelig. Skal begynne å pakke og planlegge litt idag, er jo mye man må ha for 10 måneder. Kjenner at jeg er rimelig klar for å begynne eventyret mitt nå :D

Er det noen innlegg eller teamer dere ønsker jeg skal skrive om er det bare å kommentere, så skal jeg se hva jeg kan gjøre :D

Snakkes!

-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar