søndag 10. august 2014

Video: Min engelsk - 10.08/14

Heia :D

Dette må nok være noe av det kleineste jeg har gjort, men det får bare være, for har hatt lyst til å lage slike videoer helt siden jeg så andre bloggere gjøre det. Planen med det hele er at jeg er nysgjerrig på hvordan og hvor mye engelsken min forandrer seg i løpet av de neste månene, så skal prøve å være flink med å lage disse regelmessig, ihvertfall de første måneder. 

Har tatt videoen på telefonen, så beklager dårlig format og kvalitet men det er fortsatt bedre enn webkameraet jeg har på pcen så. Med tanke på at jeg kan like mye om teknologi som nabolamaen, er jeg ganske stolt at jeg har fått dette til, haha!

Tror jeg til slutt hadde over en halv time med film fordi jeg fucket det opp hele tiden. Laget en som ble veldig bra, men fant ut senere at halve bhen hang ut, så da måtte jeg ta det på nytt. Må jo holde bloggen PG.


Startsbilde er jo bare digg...

For all my readers who don't understand norwegian and what I am saying in the video, I'm just going to translate it here.

Hey, my name is Leona Charlotte, and I am the girl who has this blog. I have seen other exchangestudents recording themselves talking english, and that's something I want to do because I want see how my english changes over the next couple of months in Scotland. I never talk english, I write it a lot with my friends, so my grammar isn't THAT bad, but I don't ever talk it, so my english is horrible. I can't wait to speak fluent english. I was going to read to you from a book, but I don't have any books in english, so I'm just going to read from an essay I wrote last year. 
*me reading english*
Today is August 10th, 3 days before I leave. I am going to continue making this videos. I'm probably going to quit after a couple of months though, because I think my english will stop changing after a while. Bye!

Snakkes!

-Leona Charlotte







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar