fredag 1. august 2014

Heia :)

Jeg heter Leona Charlotte og bor i Lofoten, helt nord i Nordland. Jeg drar på utveksling til Skottland 14/15 og organisasjonen jeg drar med heter Explorius. På denne bloggen kan du følge meg i min hverdag som utveklsingstudent. Som de fleste andre utvekslingsstudenter, blogger jeg for å kunne oppdatere familie og venner, men også for min egen del, slik at jeg har noe å se tilbake til. Jeg merker også selv for mye hjelp det har vært å lese gjennom andre blogger om dette når jeg skulle velge om jeg skulle dra eller ikke, hvor jeg ville dra og når jeg trengte hjelp under søknadsprossesen. Jeg vil være til hjelp for andre, så ikke vær redd for å ta kontakt med meg når som helst.
Akkurat nå har jeg sommerferie etter førsteåret på studiespesialierende. Mine interesser er hovedsakelig dyr. Jeg har en hund, og ridde mye, dessverre ikke like mye nå lenger. Håper at det er noe jeg kanskje kan ta opp igjen i Skottland, vi får se. Har også hadd kaniner og skilpadder. Etter skolen henger jeg på tumblr, gjør lekser og er sammen med venner, en ganske A4-hverdag.
Jeg er ikke en person som tar meg selv så veldig høytidelig, så en del ironi og kødd må du regne med :)
Jeg er opprinnelig fra Tyskland, og har tysk statsborgerskap og alt det der. Men har bodd i Norge i 8 år nå, og trives veldig :) På mange måter føler jeg meg norsk for det er jo her jeg har alle mine venner, og ja rett og slett livet mitt, men Tyskland komme alltid til å være en stor del av meg. Er jo der hele familien bor, unntatt mamma, pappa og lillebror selvfølgelig. Drar dit 2 ganger i året for å feire jul og være sammen med familien.
Som sagt bare send meg en mail eller add meg på facebook (Leona Charlotte Wagner) og send meg ei melding der så godtar jeg deg.
Snakkes!
-Leona Charlotte

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar